شهید خوش‎محمدی در مقر شهید حججی آسمانی شد/ سنگر مدافعان حرم نباید خالی بماند

سید رضا حسینی، همرزم شهید مدافع حرم گلستان، شهید “مصطفی خوش‎محمدی” در آیین استقبال از شانزدهمین دافع حرم استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در گرگان اظهار داشت: این شهید بزرگوار در عملیات الفجر ۲ در مرز عراق و سوریه با من همرزم بود.

وی با بیان اینکه شهید “مصطفی خوش‎محمدی” در منطقه‎ای بین “قاسم آباد “به سمت “داودآباد “به شهادت رسید، یادآور شد: شهید مصطفی خوش‎محمدی به مدت یک ماه به عنوان مدافع حرم در منطقه حضور داشت و هر چه از خوبی‎ها و معنویات این شهید بزگوار بگویم، کم است.

حسینی تاکید کرد: ۷۰ روز برای دفاع از حریم آل البیت (ع) در منطقه حضور داشتم و این افتخاری برای من است که توانستم به عنوان مدافع حرم به اسلام خدمت کنم.

وی یادآور شد: شهید مصطفی خوش‎محمدی به پاکسازی ۳ منطقه اقدام کرده بود و در مقر آخر این شهید بزرگوار در حین پاک‎سازی مقر به شهادت رسید.

همرزم شهید مدافع حرم گلستان، شهید مصطی خوش‎محمدی ادامه داد: شهید مصطفی خوش‎محمدی در مقر شهید محسن حججی به مقام رفیع شهادت نائل آمد و این شهید بزرگوار در گردان حیدریون برای دفاع از اسلام و مقابله با گروه‎های داعشی مخلصانه رشادت می‌کرد.

وی افزود: ما باید راه این شهدا را ادامه بدهیم و نباید اجازه دهیم سنگر این شهدای مدافع حرم در سوریه و عراق خالی بماند.

همرزم شهید مدافع حرم گلستان، شهید مصطی خوش‎محمدی یادآور شد: امروز با تاسی از مقام معظم رهبری و فرمانبرداری از فرمانده کل قوا می‎توانیم در نبرد در برابر دشمنان اسلام به پیروزی برسیم.

حسینی با بیان اینکه داعشی‎ها کافر هستند و در دلشان محبت و انسانیت وجود ندارد، افزود: امید داریم جبهه مقاومت در منطقه بتواند به موفقیت‎های خود روز به روز بیفزاید و شاهد نابودی این گروه‌های تفکیری در منطقه باشیم.

حجت الاسلام محمد مهدی اصغردوست، از بستگان و نزدیکان شهید مدافع حرم استان گلستان شهید خوش‎محمدی در جمع بسیجیان ولایتمدار استان گلستان گفت: در عرصه بین‌الملل با درایت رهبر معظم انقلاب شاهد آن هستیم که امروز رزمندگان مدافع حرم از مرزهای اسلام در سوریه و عراق دفاع می‎کنند.

وی تصریح کرد: این شهید بزرگوار برای دفاع از حریم آل البیت(ع) تکلیف‎مدرانه عمل کرد و برای اینکه ما امروز راه این شهیدان را ادامه ندهیم امروز دشمنان درصدد این هستند که فضای اسلامی در جامعه ما را بشکند.

اصغردوست تاکید کرد: دشمنان اسلام با بیان اینکه مدافعان حرم به علت دریافت پول به سوریه و عراق می‎روند به دنبال این هستند که راه این شهدای مدافع حرم را کوچک بشمارند.

وی افزود: امروز فرزند شهید خوش‎محمدی با لباس سفید در مراسم استقبال از پدر شهیدش حاضر شده تا بگوید که شهادت پدرم یک سعادت است.

اصغر دوست افزود: دفاع از اسلام امروز پیام شهید مدافع حرم خوش‎محمدی است و امروز مردان جامعه با حفظ غیرت و مردانگی خود و زنان جامعه با حفظ حجاب می‎توانند در راه شهدای مدافع حرم ثابت قدم باشند.